Lad kvaliteten af din restaurant smitte af i indretningen

Det første en kunde får øje på, når de ser din restaurant fra gaden, er eksteriør, så det udendørs menukort, og er de fortsat interesserede, ser de også interiør. Der er mange faktorer, der spiller ind i det moment, hvor en potentiel gæst enten bliver eller går igen. Hvis ikke rummet udtrykker samme elegance eller kvalitet som menukortet, kan det være udslagsgivende for, om du får kunder i butikken.

Interiør er altafgørende for, at kunden slår sig ned. Derfor er det vigtigt, at du er bevist om, hvad du ønsker, din restaurant skal udtrykke, og hvorledes din madlavningsstil skal kunne fornemmes i interiøret.

Et behageligt udtryk

Har du sørget for, at dine gæster kan sidde behageligt? Komfort er essentielt for den gode oplevelse på en restaurant. Hernæst kommer stilen og udtrykket i restauranten. Hvem ønsker du, skal tiltrækkes af restaurantens æstetik? Tænk helt ned i de små detaljer såsom hvilke Gardiner restaurant virksomhed skal have, eller hvilken type tallerkner, maden skal serveres på.

Tænk også over, hvad der skal hænge på væggene, og hvor fyldte de skal være. Er dette et sted, gæster kommer og ler højlydt, taler meget sammen og måske kan opleve livemusik? Eller er dette en restaurant, hvor støjniveauet er helt i bund? Hvis væggene er dækket til med vægkunst, billeder og malerier, taler det til lyd og festlighed, modsat taler mere nøgne vægge til den stille og neddæmpede restaurant.

Bon appétit!

Når dine gæster har nydt deres mad og skal afsted, er det fortsat utrolig vigtigt, at restaurantens service er i top. Sørg for, at gæsterne aldrig føler, at de skal skynde sig ud igen, og når de forlader etablissementet, skal der hurtigt tørres af eller skiftes dug, så de næste gæster ikke konfronteres med andres krummer og spildte rester som det første.